aristos87 Rover 416Gsi
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1745
- Εγγραφή: Κυρ Ιουν 01, 2008 11:57 pm
- Τοποθεσία: ΑΝ@βΑΣειΣ-ΚαΤαΒαΣεις
- Επικοινωνία:
Re: aristos87 Rover 416Gsi
Πολυ ωραια δουλεια και το αποτελεσμα πιστευω οτι ηταν αναλογο της δουλειας που ριξατε ετσι απο περιεργια ποσα πηγαν τα συνεμπλοκ ξεχωριστα για το καθε σημειο (εκτος αν τα πηρατε σαν πακετο) γιατι θελω να αλλαξω καποια συνεμπλοκ στομετεπειτα και εγω γιατι μεχρι τωρα εχω αλλαξει τους πισω λουκουμαδες που ειχαν σκιστει αλλα υπαρχουν και αλλα που εχουν γινει κομματια σχετικα
- Rofindelver
- Support member
- Δημοσιεύσεις: 219
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 29, 2005 2:44 pm
- Τοποθεσία: Αγ.Δημητριος Αθηνα
- Επικοινωνία:
Re: aristos87 Rover 416Gsi
ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ............. ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΤΑ ΠΑΜΕ ...........
ROVER 620TI
ROVER 216SI AUTO
http://briefcases.pathfinder.gr/download/587905" onclick="window.open(this.href);return false;
ROVER 216SI AUTO
http://briefcases.pathfinder.gr/download/587905" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 417
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 16, 2005 12:29 am
- Τοποθεσία: Αθήνα, Ζωγράφου
- Επικοινωνία:
Re: aristos87 Rover 416Gsi
Ευχαριστώ παιδιά για τα καλά σας λόγια.
@PaNoSGR Τα συνεμπλόκ τα πήρα απο Αγγλία σαν πακέτο οπότε δεν μπορώ να σου πω τιμή ακριβώς ένα ένα. Αν ενδιαφέρεσαι δες στο site της powerflex και τα λέμε στο msn.
@Rofindelver Συνεργείο πήγαινε το αμάξι τον πρώτο καιρό και για συγκεκριμένες εργασίες που έγιναν στην αρχή πριν αρχίσω να ασχολούμαι προσωπικά. Οι εργασίες που έγιναν ήταν αρχικά τα πίσω δισκόφρενα στον Φώτα (πανάθεμα την ώρα που ασχολήθηκα μαζί του) και η αλλαγή δίσκου σε ένα συνεργείο στην Αργυρούπολη. Απο κει και μετά αν δείς και στο σχετικό θέμα με την μετατροπή του VTEC ότι εργασία γίνεται (όπως και τα συνεμπλόκ) γίνεται στο γκαράζ μου παρέα με τον φίλο K-mech.
Υ.Γ Ο K-mech (φοιτητής ηλεκτρολογίας) αλλά και εγώ (ηλεκτρονικός Η/Υ) είμαστε φίλοι από το γυμνάσιο και δεν είμαστε μηχανικοί αυτοκινήτων και ούτε έχουμε κάποιο συνεργείο. Απλά το αναφέρω για να αποφύγω ερωτήσεις αντίστοιχες που μου έχουν γίνει στο παρελθών.
@PaNoSGR Τα συνεμπλόκ τα πήρα απο Αγγλία σαν πακέτο οπότε δεν μπορώ να σου πω τιμή ακριβώς ένα ένα. Αν ενδιαφέρεσαι δες στο site της powerflex και τα λέμε στο msn.
@Rofindelver Συνεργείο πήγαινε το αμάξι τον πρώτο καιρό και για συγκεκριμένες εργασίες που έγιναν στην αρχή πριν αρχίσω να ασχολούμαι προσωπικά. Οι εργασίες που έγιναν ήταν αρχικά τα πίσω δισκόφρενα στον Φώτα (πανάθεμα την ώρα που ασχολήθηκα μαζί του) και η αλλαγή δίσκου σε ένα συνεργείο στην Αργυρούπολη. Απο κει και μετά αν δείς και στο σχετικό θέμα με την μετατροπή του VTEC ότι εργασία γίνεται (όπως και τα συνεμπλόκ) γίνεται στο γκαράζ μου παρέα με τον φίλο K-mech.
Υ.Γ Ο K-mech (φοιτητής ηλεκτρολογίας) αλλά και εγώ (ηλεκτρονικός Η/Υ) είμαστε φίλοι από το γυμνάσιο και δεν είμαστε μηχανικοί αυτοκινήτων και ούτε έχουμε κάποιο συνεργείο. Απλά το αναφέρω για να αποφύγω ερωτήσεις αντίστοιχες που μου έχουν γίνει στο παρελθών.
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 320
- Εγγραφή: Σάβ Ιαν 03, 2009 5:31 am
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- Επικοινωνία:
Re: aristos87 Rover 416Gsi
Μπράβο Αρίστο για όσα έκανες στη Ροβεριά! Άλλο αμάξι ήταν στην αρχή και άλλο τώρα φαντάζομαι, ε?
Κάποια απ'αυτά σκοπεύω να τα κάνω κι εγώ στο δικό μου, όπως την αλλαγή των πίσω άκρων + τοποθέτηση air condition. Αυτό ήθελα να σε ρωτήσω, είδα σε παλιά σου δημοσίευση ότι λες ότι είναι άχρηστο το a/c... Γιατί έτσι? Δεν αποδίδει όσο θα ήθελες ή είχε κάποιο πρόβλημα που δεν είχες επισκευάσει?
Κάποια απ'αυτά σκοπεύω να τα κάνω κι εγώ στο δικό μου, όπως την αλλαγή των πίσω άκρων + τοποθέτηση air condition. Αυτό ήθελα να σε ρωτήσω, είδα σε παλιά σου δημοσίευση ότι λες ότι είναι άχρηστο το a/c... Γιατί έτσι? Δεν αποδίδει όσο θα ήθελες ή είχε κάποιο πρόβλημα που δεν είχες επισκευάσει?
Rover 416GSi '92
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: aristos87 Rover 416Gsi
αλλά παιδιά ειδικά όσοι ζούμε σε πόλη, το a/c είναι απαραίτητο..!! Δεν θυμάμαι αυτό που αναφέρεις Παναγιώτη αν το είχε γράψει ο Αρίστος, αλλά πιστεύω το πιθανότερο να ήταν λόγω κάποιου προβλήματος παρά μη πραγματικής χρησιμότητάς του. Δεν ξέρω αν έβαζε η Rover γνήσια δικά της στα πριν του 95 αλλά χοντρικά σε απόδοση, η διαβάθμιση που ξέρω είναι 1. Alex, 2. Rover, 3. Diavia.
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 417
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 16, 2005 12:29 am
- Τοποθεσία: Αθήνα, Ζωγράφου
- Επικοινωνία:
Re: aristos87 Rover 416Gsi
Το a/c ήταν τοποθετημένο απο την Viamax και είναι μάρκας Diavia όπως είπε ο Νικόλας.
Όταν το αμάξι το πήρα απο τον πατέρα μου το πήρα με χαλασμένο a/c... Τον πρώτο καιρό έψαχνα σε συνεργεία από κει και απο δω για να βρω τι φταίει και άκουσα πολλά (κλασικά ο καθένας το μακρύ του και το κοντό του) και τελος πάντων το συμπέρασμα ήταν οτι, οτι δουλεία και να χρειαστεί να γίνει για να ξαναδουλέψει πρέπει να τοποθετηθεί αρχικά φρεον παλαιού τύπου (100€ το γέμισμα) να ελεγχθεί το κύκλωμα για διαρροές και στη συνέχεια να μπει ξανά φρεον αφού φτιαχτεί οτι είναι να φτιαχτει αν χρειάζεται. Βέβαια άκουσα και απόψεις του τύπου "Έλα μωρέ βάλε απο το καινούργιο φρέον μια χαρά θα σε" κτλ αλλά δεν πολύ έδωσα περαιτέρω βάση.
Στην συνέχεια με την μετατροπή σε VTEC ο ρελές του A/C αξιοποιήθηκε απο την εργοστασιακή ECU (non vtec) σαν ρελές ενεργοποίησης του VTEC Solenoid. Μελλοντικά που θα αλλαχτεί ο εγκέφαλος με έναν PR3 που έχω από ιαπωνικό B16A1 (native vtec support) το ρελέ το A/C θα ξανασυνδεθεί και θα κοιτάξω το θέμα της επισκευής αρκετά σοβαρά και κατα πάσα πιθανότητα την αντικατάστασης του συστήματος με κάποιο σύστημα νεότερης τεχνολογίας φρεον. Προς το παρών το θέμα Α/C είναι στο "Ψυγείο" και γώ στον φούρνο κάθε καλοκαίρι
Όταν το αμάξι το πήρα απο τον πατέρα μου το πήρα με χαλασμένο a/c... Τον πρώτο καιρό έψαχνα σε συνεργεία από κει και απο δω για να βρω τι φταίει και άκουσα πολλά (κλασικά ο καθένας το μακρύ του και το κοντό του) και τελος πάντων το συμπέρασμα ήταν οτι, οτι δουλεία και να χρειαστεί να γίνει για να ξαναδουλέψει πρέπει να τοποθετηθεί αρχικά φρεον παλαιού τύπου (100€ το γέμισμα) να ελεγχθεί το κύκλωμα για διαρροές και στη συνέχεια να μπει ξανά φρεον αφού φτιαχτεί οτι είναι να φτιαχτει αν χρειάζεται. Βέβαια άκουσα και απόψεις του τύπου "Έλα μωρέ βάλε απο το καινούργιο φρέον μια χαρά θα σε" κτλ αλλά δεν πολύ έδωσα περαιτέρω βάση.
Στην συνέχεια με την μετατροπή σε VTEC ο ρελές του A/C αξιοποιήθηκε απο την εργοστασιακή ECU (non vtec) σαν ρελές ενεργοποίησης του VTEC Solenoid. Μελλοντικά που θα αλλαχτεί ο εγκέφαλος με έναν PR3 που έχω από ιαπωνικό B16A1 (native vtec support) το ρελέ το A/C θα ξανασυνδεθεί και θα κοιτάξω το θέμα της επισκευής αρκετά σοβαρά και κατα πάσα πιθανότητα την αντικατάστασης του συστήματος με κάποιο σύστημα νεότερης τεχνολογίας φρεον. Προς το παρών το θέμα Α/C είναι στο "Ψυγείο" και γώ στον φούρνο κάθε καλοκαίρι
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες