ΑΛΛΑΓΗ ΦΛΑΤΖΑΣ

Problems
Απάντηση
ANTKX
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 168
Εγγραφή: Τρί Ιουν 12, 2012 11:51 am
Επικοινωνία:

Re: ΑΛΛΑΓΗ ΦΛΑΤΖΑΣ

Δημοσίευση από ANTKX »

Kostis , αφήνω τον αδερφό μου πλέον να ασχολείται με τα μηχανολογικά και εγώ τον «παπαγαλίζω» :) . Το μόνο που έκανα είναι ότι κατέβασα το manual του κινητήρα και ψάχνω για ανταλλακτικά όταν χρειαστεί .
Nicolas στο πρώτο έλεγχο έγινε Ρεκτιφιέ στο καπάκι και επειδή δεν εφάρμοζε καλά, έβαλε κόλα για να καλύψει το κενό. Όταν στο πρώτο ταξίδι έκαψε φλάντζα ,μου πρότεινε να κάνω «πλήρωση» στο καπάκι για να καλύψω το κενό ή να αλλάξω καπάκι ..καπάκι άλλαξα χρεώθηκα ρεκτιφιέ το οποίο δεν έκανε αφού μετά από 3000χλμ που έκαψε πάλι φλάντζα, το καπάκι αποδείχτηκε απείραχτο .Σωστά επισημαίνεις πως αν δεν ανοιχτεί το καπάκι δεν μπορείς να δείς αν έχει πετσικάρει το μπλοκ ,όμως στη δικιά μου περίπτωση ο μηχανικός που είχε εξουσιοδοτημένο συνεργείο είχε δύο ευκαιρίες.
Όπως και να έχει τα πράγματα πρέπει να λέγονται στη λεπτομέρεια τους και δικαίως επιμένετε για σωστή περιγραφή ώστε να αποφευχθούν, περιστατικά σαν το δικό μου. Για αυτό το λόγο είμαστε αλώστε εδώ
Rover 216-416 GSI(200-400XW, R8) 89-95 για πάντα !!!
Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: ΑΛΛΑΓΗ ΦΛΑΤΖΑΣ

Δημοσίευση από nikolas »

Το νόημα του πλανίσματος, είναι να λειάνει την κεφαλή ώστε να κουμπώσει και πάλι με το μπλοκ απροβλημάτιστα..
Επίσης, όταν λέμε ότι έχει πιτσικάρει, μιλάμε για πολύ μικρή συνήθως φθορά που δεν είναι ορατή με το μάτι..
Οπότε εύλογα μου δημιουργούνται οι εξής ερωτήσεις.. Πως διαπίστωσε ότι δεν εφάρμοζε καλά? αφού για να το διαπιστώσει θα έπρεπε να δέσει το μοτέρ, και να το βάλει σε λειτουργία..
αν το έκανε όντως αυτό, η φλαντζόκολλα σε καμία περίπτωση δεν είναι λύση..αλλά και πάλι θα έπρεπε να το ξαναλύσει, για να βάλει φλαντόκολλα, οπότε, αν όντως το ξανάλυνε, γιατί να βάλει φλαντζόκολλα που σίγουρα δεν θα έλυνε το πρόβλημα, και να μην ψάξετε κατευθείαν για άλλη κεφαλή?
Και τέλος, πως γίνεται να σου παρέδωσε το αυτοκίνητο, και αντίστοιχα εσύ να το παρέλαβες, ξέροντας ότι δεν εφαρμόζει σωστά η κεφαλή? (το οποίο επαναλαμβάνω, ότι και πάλι δεν μου "στέκει")
ANTKX
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 168
Εγγραφή: Τρί Ιουν 12, 2012 11:51 am
Επικοινωνία:

Re: ΑΛΛΑΓΗ ΦΛΑΤΖΑΣ

Δημοσίευση από ANTKX »

Αν και πέρασε αρκετός καιρός από τη δημοσίευση ,επανέρχομαι για να μεταφέρω την μικρή εμπειρία μου επιγραμματικά για μελλοντική χρήση σε όποιον αντιμετωπίσει παρόμοιο πρόβλημα

επιγραμματικά έβγαλα μερικά συμπεράσματα ,
1) όταν το αμάξι κάψει φλάντζα ,εκτός από ρεκτιφιέ στο καπάκι ,ελέγχουμε αν έχει αποκλίσεις και το μπλοκ. Στη δικιά μου περίπτωση το μπλοκ αποδείχτηκε ότι είχε 3/10 απόκλιση οπότε κακώς μίλησα στο παρελθόν για απλό πετσικάρισμα .τώρα ο πρωήν μηχανικός που είχα γιατί δεν το είδε.. μη το ψάχνεται.
2) σε περιπτώσεις σαν τη δικιά μου που προτείνουν λύσεις τύπου "φλαντζόκολλας" αποφύγετέ την γιατί όχι μόνο δεν θα γίνει δουλειά αλλά το πιθανότερο είναι να κολλήσει και καμιά αντλία νερού από τα υπολείμματα. Το παν είναι καπάκι και μπλοκ να "κουμπώνουν" απροβλημάτιστα χωρίς πατέντες.
3) σε οποιαδήποτε επισκευή ή αλλαγή μοτέρ ελέγχουμε αν έχει ρήγματα το μπλοκ .έτυχε ο κινητήρας που πήρα να έχει υπολείμματα σιλικόνης χωρίς να καταλάβω από πού, όταν τοποθέτησα και έδεσα το μπλοκ, ανέβασε ξανά θερμοκρασία.τότε κατάλαβα ότι είναι από ρήγμα του μπλοκ .με εποξική κόλλα το έκλεισα και προς το παρόν δεν έχω πρόβλημα.
4)το κόστος αλλαγής φλάντζας μπορεί να διαφέρει αλλά αν μιλάμε για κόστος πάνω από 500 ευρώ -και πολλά λέω, φτάνουμε στα όρια της "ληστείας".
5) για οποιοδήποτε πρόβλημα κάντε μια βόλτα από αυτό το site .Αν το είχα κάνει και εγώ αυτό πριν εμπιστευτώ τον άσχετο "πρώην εξουσιοδοτημένο μηχανικό θα είχα εξοικονομήσει τουλάχιστον 800 ευρώ .Ένα ολόκληρο αυτοκίνητο δηλαδή.
Rover 216-416 GSI(200-400XW, R8) 89-95 για πάντα !!!
Άβαταρ μέλους
antonis132
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 567
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 16, 2008 11:07 am
Επικοινωνία:

Re: ΑΛΛΑΓΗ ΦΛΑΤΖΑΣ

Δημοσίευση από antonis132 »

τελικα εστειλες και το μπλοκ για πλανισμα;
απο φλατζα εβαλες την κλασσικη η την mls;
στους κινητηρες rover ειναι δυνατο-σωστο να στειλουμε και το μπλοκ για πλανισμα;
Εικόνα
ANTKX
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 168
Εγγραφή: Τρί Ιουν 12, 2012 11:51 am
Επικοινωνία:

Re: ΑΛΛΑΓΗ ΦΛΑΤΖΑΣ

Δημοσίευση από ANTKX »

όταν το μπλοκ παρουσιάζει πάνω από 1/10 απόκλιση το σωστό είναι να πάει για ρεκτιφιέ κάτι που έκανα στο δεύτερο μπλοκ ,διαφορετικά θα ξαναβγάλει σύντομα το ίδιο πρόβλημα. το πρώτο μπλοκ που είχα εκτός από 3/10 απόκλιση είχε και "βαθούλωμα" στον ένα κύλινδρο .έτσι καταλαβαίνει κανείς πως όσα ρεκτιφιέ και καπάκια να άλλαζα οι φλάντζες θα καιγόντουσαν με το κιλό πράγμα που αντιμετώπισα 2 φορές στα 4000 χλμ περίπου κάτι το οποίο παραπέμπει σε μηχανικό που απλά μου έτρωγε λεφτά.
'Ενα ψάξιμο που έκανα σε φλάντζες είδα ότι κυμαίνονται μεταξύ 25-120 ευρώ. Η Αλήθεια είναι ότι λυπήθηκα να δώσω 120 ευρώ σε φλάντζα από τη στιγμή που βρήκα όλη τη μηχανή με 200 ευρώ και έτσι περιορίστηκα στην απλή .
Κάτι άλλο που πρέπει να προσέξει κάποιος είναι οι τιμές των ρεκτιφιέ γιατί έχουν σημαντικές αποκλίσεις. Για αυτό πρέπει για όλα να γίνεται έρευνα αγοράς ακόμα και για τη παράμετρο αν δίνουν εγγύηση σε τέτοιες επισκευές. Μα πάνω από όλα σε σημαντικές επεμβάσεις στο αυτοκίνητο να υπάρχει προ κοστολόγηση και έκδοση των νόμιμων παραστατικών και αποδείξεων πληρωμής για να μπορούμε να διεκδικούμε το δίκιο μας και να μη χρεώνουν "αέρα".
Rover 216-416 GSI(200-400XW, R8) 89-95 για πάντα !!!
kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: ΑΛΛΑΓΗ ΦΛΑΤΖΑΣ

Δημοσίευση από kostas200vi »

Για να εξαλείψετε το πρόβλημα της φλάντζας πρέπει να γίνουν καποιες βελτιώσεις:
Βίδες ARP, φλατζα SAIC (το μπλοκ και κεφαλή να είναι σε καλή κατασταση), ενισχυμένο φορέα, Εξωτερικός θερμοστάτης 82 C' bypass, ένα καλό ψυγείο αλουμινίου για όσους φορούν τα παλιά, ένα κάλο βεντιλατερ που να ανοίγει στους 92 C', ένα καλό ψυκτικό υγρό, καλό ζέσταμα το πρωί και σκίσιμο αφού το λάδι ξεπεράσει τους 74 C'.
Χοντρικά κάπου στα 600 - 700€ χωρίς εργασία, ίσως φαίνονται πολλά αλλά μακροπρόθεσμα εχεις κάνει απόσβεση.
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.
ANTKX
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 168
Εγγραφή: Τρί Ιουν 12, 2012 11:51 am
Επικοινωνία:

Re: ΑΛΛΑΓΗ ΦΛΑΤΖΑΣ

Δημοσίευση από ANTKX »

Να συμπληρώσω στην ενότητα του ψυκτικού υγρού πως αυτό πρέπει απαραίτητα να είναι σύμφωνο με τις προδιαγραφές διαφορετικά κάνει ζημιά στο καπάκι και να αντικαθίσταται για τους κινητήρες D16 της Honda κάθε δύο χρόνια. Εμπειρικά αναφέρω πως για τους συγκεκριμένους κινητήρες βρήκα μόνο έναν τύπο ψυκτικού υγρού να ταιριάζει .ελπίζω κάποια στιγμή να μπορέσω με τον αδερφό μου που το έψαξε, να αναφέρω τις προδιαγραφές που απαιτούνται ή κάποιος-α που γνωρίζει καλύτερα το θέμα να μας τις αναφέρει.
Rover 216-416 GSI(200-400XW, R8) 89-95 για πάντα !!!
kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: ΑΛΛΑΓΗ ΦΛΑΤΖΑΣ

Δημοσίευση από kostas200vi »

ANTKX έγραψε:Να συμπληρώσω στην ενότητα του ψυκτικού υγρού πως αυτό πρέπει απαραίτητα να είναι σύμφωνο με τις προδιαγραφές διαφορετικά κάνει ζημιά στο καπάκι και να αντικαθίσταται για τους κινητήρες D16 της Honda κάθε δύο χρόνια. Εμπειρικά αναφέρω πως για τους συγκεκριμένους κινητήρες βρήκα μόνο έναν τύπο ψυκτικού υγρού να ταιριάζει .ελπίζω κάποια στιγμή να μπορέσω με τον αδερφό μου που το έψαξε, να αναφέρω τις προδιαγραφές που απαιτούνται ή κάποιος-α που γνωρίζει καλύτερα το θέμα να μας τις αναφέρει.
Η παραπάνω βελτίωση αναφέρετε για κινητήρα k series και μόνο δεν γνωρίζω για Honda.
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.
Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: ΑΛΛΑΓΗ ΦΛΑΤΖΑΣ

Δημοσίευση από nikolas »

kostas200vi έγραψε:Για να εξαλείψετε το πρόβλημα της φλάντζας πρέπει να γίνουν καποιες βελτιώσεις:
Βίδες ARP, φλατζα SAIC (το μπλοκ και κεφαλή να είναι σε καλή κατασταση), ενισχυμένο φορέα, Εξωτερικός θερμοστάτης 82 C' bypass, ένα καλό ψυγείο αλουμινίου για όσους φορούν τα παλιά, ένα κάλο βεντιλατερ που να ανοίγει στους 92 C', ένα καλό ψυκτικό υγρό, καλό ζέσταμα το πρωί και σκίσιμο αφού το λάδι ξεπεράσει τους 74 C'.
Χοντρικά κάπου στα 600 - 700€ χωρίς εργασία, ίσως φαίνονται πολλά αλλά μακροπρόθεσμα εχεις κάνει απόσβεση.
η μόνη ένστασή μου είναι στο ότι δεν είμαι πεπεισμένος ότι εξαλείφει το θέμα της φλάντζας..
kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: ΑΛΛΑΓΗ ΦΛΑΤΖΑΣ

Δημοσίευση από kostas200vi »

nikolas έγραψε: η μόνη ένστασή μου είναι στο ότι δεν είμαι πεπεισμένος ότι εξαλείφει το θέμα της φλάντζας..
Γράφω εξαλείφει γιατί στο δικό μου το μοτέρ με συμπίεση 9,5:1 και πίεση 1 bar και κάποιες φορές και 1,4 η πιέσεις που δέχεται είναι μεγάλες και σε καθημερινή χρήση που του κάνω τώρα (και 2αρα 3τη 4τη αλλαγές στις 7500χλστρ κάθε πρωί) δεν έχει παρουσιάσει κάποιο θέμα, οπότε σε ένα νορμάλ μοτέρ πιστεύω ότι δεν θα ξανά έχει πρόβλημα με φλάντζα, παρά μόνο σε φυσιολογική φθορά, ή από λάθος συντήρηση.
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Προβλήματα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Ahrefs [Bot] και 1 επισκέπτης