mia xara to gamidi...
eftasa...kai douleue kanonika to ventilater apo mono tou..
flatza pros to paron deixnei ok.....
gela oso mporeis...tin alli tetarti...den tha xalasei...(tha ertho me to bmw na eimai sigouros..kai an xalasei kai ayto eisai grousouzis,,,xaxxax)
Αν αντι για δοχειο με φλοτερ υπήρχε ένα δοχείο διαστολής όπως είχαν όλα τα αυτοκίνητα τα παλιά καλά χρόνια κ δεν ήταν κλειστό το κύκλωμα μήπως θα ήταν καλύτερα;τώρα που είναι κλειστό το κύκλωμα η πίεση λόγο αύξησης της θερμοκρασίας πρέπει να είναι τεράστια και ίσως για αυτό να χαλάει η φλάτζα...
Τα πράγματα είναι απλά παιδιά. Όσοι έχουν κάνει στοιχεία μηχανής είτε σε πανεπιστημιακό είτε σε πρακτικό επίπεδο μπορούν να δούνε ότι ο K-series έχει αρκετά σχεδιαστικά προβλήματα και επίσης λειτουργεί από τη μαμά εκτός ορίων. Τα σχεδιαστικά έχουν να κάνουν με τη συνδιασμένη χρήση αλουμινίου και ατσαλιού. Τα δύο αυτά έχουν προφανώς διαφορετικές ιδιότητες και χρειάζεται πάρα πολύ προσοχή όπου έρχονται σε επαφή. Επίσης όταν λέω εκτός ορίων εννοώ ότι κανονικά ένας κινητήρας δεν πρέπει να καίει ούτε γραμμάριο λάδι σε κανονική λειτουργία (δεν μιλάμε για wankel ή δίχρονους). Αυτό που κάνουν οι κατασκευαστές είναι ότι βγάζουν "ελεγχόμενα" τους κινητήρες εκτός ορίων για να πετύχουν καλύτερες επιδόσεις χωρίς παραπάνω κόστος. Κλασσικό παράδειγμα οι νέοι κινητήρες της Mitsubishi που εφοδιάζονται τα colt. Και η Rover το ίδιο έκανε. 105 και 107 άλογα που βγάζουν στο δυναμόμετρο οι κινητήρες μας από 1.4 λίτρα είναι μεγάλα νούμερα. Αν ο κόφτης μας ήταν στις 6000 σαλ και το κόκκινο από της 5800 θα βλέπατε πόσο βελτιωμένα θα ήταν τα πράγματα. Ή ακόμα και έτσι όπως είναι τώρα αν από την αρχή εξοπλίζανε τα αυτοκίνητα με ψυγείο λαδιού. Πάλι το πρόβλημα με τη φλάτζα θα εμφανιζόταν μετά τα 150.000 ίσως και στα 200.000 γεγονός αναμενόμενο έτσι και αλλιώς. Εκεί που πραγματικά όμως με εξέπλιξε αρνητικά η rover είναι με τον επανασχεδιασμό της φλάτζας. Η Ford χωρίς να έχει τεχνογνωσία στον συγκεκριμένο κινητήρα έλυσε ικανοποιητικά το πρόβλημα σε 6 μήνες. Και η Rover έβγαλε μια ενισχυμένη φλάτζα που δεν ξέρουμε πόσο ενισχυμένη είναι.
Azman είχε το αυτοκίνητό σου την νέα ενισχυμένη φλάτζα?
Όπως τα χουμε ξαναπεί ότι είναι κρίμα που ενώ η Rover χρησιμοποιούσε κατ'εξοχήν τους k-series δεν έκανε κάποια σοβαρή βελτιωση στη φλάντζα παρα μόνο την ενίσχυση, η οποία κατα τη γνώμη μου προσπαθούσε να λύσει πρόχειρα το πόβλημα. Για τη Ford δε μπορώ να δεχτώ ότι δεν είχε καθόλου τεχνογνωσία στο συγκεκριμένο θέμα αφού αγοράζοντας τη Land Rover αγόρασε και όλο το πακέτο που συνεπαγόταν, απλά δεν είχε τόση τεχνογνωσία όσο η Rover λόγω έλλειψης εμπειρίας με τους συγκεκριμένους κινητήρες. Αλλά εκεί ήταν που έκανε διαφορά η Ford που σεβόμενη το όνομα της εταιρείας και τους πελάτες ανέπτυξε τη νέα φλάντζα σε συνδιασμό με μια σειρά μέτρων για ελαχιστοποίηση του κινδύνου.
Και θα ξαναπώ για άλλη μια φορά πως είναι δυνατόν μια εταιρεία που ξέρει την ύπαρξη ενός προβλήματος να χρειάζεται 10 χρόνια για να κάνει το προφανές! να εγκαταστήσει δοχεία ψυκτικού με φλοτέρ!
Κάποιοι δεν κάνανε σωστά τη δουλειά τους και πήραν στο λαιμό μια τόσο ιστορική αυτοκινητοβιομηχανία.
Για το λάδι δεν ξέρω για να είμαι ειλικρινής αν δεν πρέπει να καίει καθόλου το αυτοκίνητο, αλλά τουλάχιστον σε MG-Rover δεν έχω ακούσει ποτέ πρόβλημα να καίει λάδια από την αρχή σε τόσο έντονο βαθμό όσο ακούω για άλλα αυτοκίνητα που φτάνει να θεωρείται πρόβλημα