Σελίδα 2 από 3

Re: mg tf 1800 αποριες (νεος κατοχος)

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 25, 2014 11:30 am
από daidalus0084
to diko mou moter einai se apsogi katastasi me prosfati allagi flantzas. diladj mporw na to kanw sta 160 aloga me ligotera xrimata?

Re: mg tf 1800 αποριες (νεος κατοχος)

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 25, 2014 12:03 pm
από Tasos_7R
Αφού, το δικό σου μοτέρ είναι σε άψογη κατάσταση, κράτα το μπλοκ και βάλε την κεφαλή του vvc χρησιμοποιώντας ότι άλλο παρελκόμενο χρειαστεί από το δεύτερο tf (π.χ. πλεξούδα, κλπ.). Το κακό είναι ότι στο tf δε το γλυτώνεις το ανέβα-κατέβα, οπότε τα εργατικά θα σου κοστίσουν αρκετά. Καλό πάντως είναι ότι κάνεις να το κάνεις σε ένα καταξιωμένο συνεργείο (μπορείς να βρεις εδώ ποιους εμπιστεύονται τα περισσότερα μέλη του club) και όχι με γνώμονα το ποιος είναι πιο κοντά σε σένα, καθώς τα μοτέρ αυτά χρειάζονται εμπειρία και καλή γνώση των.

Re: mg tf 1800 αποριες (νεος κατοχος)

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 25, 2014 12:09 pm
από daidalus0084
βαζοντας την κεφαλη πλεξουδα και παρελκομενα πετυχαινω τα 160? μου ζητησε ενας εξειδικευμενος 700 ευρο για ολη την αλλαγη. δεν ειναι πολλα?

Re: mg tf 1800 αποριες (νεος κατοχος)

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 25, 2014 1:18 pm
από Tasos_7R
daidalus0084 έγραψε:βαζοντας την κεφαλη πλεξουδα και παρελκομενα πετυχαινω τα 160? μου ζητησε ενας εξειδικευμενος 700 ευρο για ολη την αλλαγη. δεν ειναι πολλα?
Μπορεί να θες και χταπόδι με εξάτμιση και εισαγωγή αέρα, αν τυχόν το vvc φοράει διαφορετικά από το δικό σου, δεν γνωρίζω να σου πω όμως. Και να τα χρειαστείς όμως τα χεις. Επίσης, μη περιμένεις να είσαι 160 PS. Στην πραγματικότητα η απόδοση αυτού του κινητήρα είναι περίπου 150 PS.

Τα 700 γενικά είναι πολλά, ειδικά τη σήμερον ημέραν, αλλά θεωρώ ότι κάπου εκεί κυμαίνονται οι τιμές για αυτή τη δουλειά.

Re: mg tf 1800 αποριες (νεος κατοχος)

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 25, 2014 1:20 pm
από daidalus0084
τοτε μηπως συμφαιρει καλυτερα στο δικο μου μοτερ που ειναι 135 ιππους να βαλω ενα προγραμμα που δινει επιπλεον 10 με 400 ευρο και να εχω σχεδον ιδια αποδοση?

Re: mg tf 1800 αποριες (νεος κατοχος)

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιουν 26, 2014 10:42 pm
από nikolas
Οι εγκέφαλοι αυτοί δεν χαρακτηρίζονται για τη δυνατότητα επαναπρογραμματισμού τους γι'αυτό και όσο και αν ψάξεις στο φόρουμ μάλλον δεν θα βρεις κανέναν που να έχει κάνει επαναπρογραματισμό..
Όσο για τα 700 που σου ζήτησαν εμένα μου φαίνεται όχι απλά καλή, αλλά πάρα πολύ καλή τιμή..

Re: mg tf 1800 αποριες (νεος κατοχος)

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιουν 27, 2014 8:07 am
από R414
Ο πιο αποδοτικος τροπος να ανεβασεις αλογα και ροπη σε k ειναι μονο το turbo ολα τα αλλα ειναι υποκαταστατα και πρεπει να δωσεις 2000-3000 για να δεις καλες διαφορες πραγμα που δεν ειναι καλο value 4 money που λεμε.Αν εχεις σκοπο να ριξεις λεφτα για γκαζι 2 ειναι οι επιλογες
1.Βαζεις μικρο τουρμπακι με ολα τα παρελκομενα για 40-50 αλογα πανω
2.Αλλαζεις αμαξι για να μην πεταξεις τα λεφτα σου σε μοτερ που αργα η γρηγορα θα κλασει

Re: mg tf 1800 αποριες (νεος κατοχος)

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιουν 27, 2014 10:47 am
από daidalus0084
ποσα χρηματα περιπου για να βαλω τουρμπο με τα παρελκομενα?το να βαλω τουρμπο δεν ζοριζει τον κινητηρα ?

Re: mg tf 1800 αποριες (νεος κατοχος)

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιουν 27, 2014 2:57 pm
από Tasos_7R
daidalus0084 έγραψε:ποσα χρηματα περιπου για να βαλω τουρμπο με τα παρελκομενα?το να βαλω τουρμπο δεν ζοριζει τον κινητηρα ?
Τουρμπίνα: περίπου 700 ευρώ καινούρια - 150-200 ευρώ μεταχειρισμένη + άλλα τόσα για επισκευή
πολλαπλή εξαγωγής : ανάλογα, αν μπορείς να βρεις μεταχειρισμένη από κάποιο άλλο μοντέλο (π.χ. 220) να ταριάζει θα είναι φτηνή, αν πρέπει να φτιάξεις custom ανάλογα τον εξατμισά.
downpipe και εξάτμιση: κανά 400 ευρώ
μπεκ : η φτηνή λύση πάλι είναι να βρεις από κανένα άλλο μοντέλο της Rover, διαφορετικά τα καινούρια πάνε κανα 300 ευρώ
intercooler : 150-200 ευρώ
φιλτροχοάνη : 70-100 ευρώ
κολάρα σιλικόνης, σωληνώσεις, λοιπά σωληνάκια για παροχή λαδιού/νερού: κανά 200 ευρώ στο νερό
boost controller : από 100-150 ευρώ για απλό μηχανικό, μέχρι 400+ για ηλεκτρονικό καλό (εκτός αν το βρεις μεταχειρισμένο με 200-300 ευρώ)
σκάστρα: 200 ευρώ
εργασίες εγκατάστασεις : μιλάς με κάποιο συνεργείο
προγραμματισμός : δεν έχω ιδέα τι λύσεις υπάρχουν και πόσο κοστίζουν

Αυτά εν συντομία, ίσως να ξεχνάω κάτι.

Το turbo φυσικά και ζορίζει τον κινητήρα, πόσο μάλλον τον ήδη ευαίσθητο K της Rover.

Επίσης, σκέψου πως μετά θα χρειαστείς αναβάθμιση σε φρένα και πιθανόν και ανάρτηση, αλλά και την αυξημένη κατανάλωση.

Re: mg tf 1800 αποριες (νεος κατοχος)

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιουν 27, 2014 3:25 pm
από daidalus0084
αρα λογικα καλυτερα ειναι να βαλω την κεφαλη που εχω απο vvc συν πλεξουδα και διαφορα παρελκομενα και με 600 ευρο συνολο να παει επιπλεον 25 ιππους.