Το προβλημα με τα GA στα Nissan ηταν οτι στην Ελλαδα τα εφερε με το μικρο ψυγειο που
προοριζοταν για ψυχρες περιοχες γιαυτο και ολα καιγανε φλατζα και την ακουγε και το καπακι.
οσοι εβαλαν ψυγειο απο διλιτρο η diesel με τα δυο βεντιλατερ δεν ειχαν ποτε θεμα.
Εμενα που εχει SR εχει θερμοστατη 76,5C και ο εγκεφαλος ανοιγει τα βεντιλατερ στους 100C.
Πολλαπλη εξαγωγης ?
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 434
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 29, 2006 5:21 am
- Τοποθεσία: Eyboia
- Επικοινωνία:
- Blademaster007
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 180
- Εγγραφή: Δευ Ιαν 24, 2011 11:06 pm
- Τοποθεσία: Αθηνα
- Επικοινωνία:
Re: Πολλαπλη εξαγωγης ?
Νικολα μαλλον ειχες δικιο τελικα...Αλλαξα την φλατζα στο ψευτοκαπακο αλλα τα ιδια παντελακη μου τα ιδια παντελη μου..Ετσι σιγα σιγα ψαχνοντας ειδα πως το λαδι μαλλον βγενει απο την τσιμουχα που εχει ο μπροστα εκκεντροφορος,γλιφει,και περναει μπροστα στην κεφαλη...αυτη η τσιμουχα τι διαδικασια θελει να αλλαχτει?Υποθετο πρεπει να βγαλο τον εκκεντροφορο να την αλλαξω,να ξαναβαλω και να χρονισω ε?Τι κοστος υπολογιζουμε στο περιπου αν την κανει συνεργειο αυτην την δουλεια??Ευχαριστωωωωω!!!nikolas έγραψε:Τσιμουχάκια εκκεντροφόρων?
Υποστροφή έχουμε οταν χτυπάμε στον τοίχο με τη μούρη...
Υπερστροφή έχουμε οταν χτυπαμε στον τοίχο με τον κώλο...
Ισχύς είναι το ποσο γρηγορα θα πέσουμε πάνω στον τοίχο...
Ροπή είναι το πόσο μακριά θα πάρουμε σβάρνα τον τοίχο μαζί μας..
Υπερστροφή έχουμε οταν χτυπαμε στον τοίχο με τον κώλο...
Ισχύς είναι το ποσο γρηγορα θα πέσουμε πάνω στον τοίχο...
Ροπή είναι το πόσο μακριά θα πάρουμε σβάρνα τον τοίχο μαζί μας..
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης