Rover 216gsi

Members Photos
Απάντηση
Tasos-414sli
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: Τετ Δεκ 10, 2008 2:47 pm
Τοποθεσία: Γουδι
Επικοινωνία:

Re: Rover 216gsi

Δημοσίευση από Tasos-414sli »

thanos_s έγραψε:Ξεκινας με τοσο καλες βασεις να στηνεις turbo project με Κινεζικη τουρμπινα???
οι κινεζικες δουλευουν αψογα και αξιοπιστα, ειναι 1000δοκιμασμενες σε παρα μα παρα πολλα honda τις παρεας μου.
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 11:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: Rover 216gsi

Δημοσίευση από Tasos_7R »

darkgsi έγραψε:...... βοηθεια κανεις? :help: [/list]
Αν το χες εδώ και όχι στο Αγρίνιο, πολύ ευχαρίστως να βοηθάγαμε!! :beer:

Εντυπωσιακό το project μπορώ να πω, με πολύ καλές επιλογές. Το στυλ της πολλαπλής εξαγωγής που έχεις επιλέξει (και γενικά η διάταξη του turbo kit) είναι το αγαπημένο μου!!! :up: Ποιας εταιρείας είναι???

Μοναδικό μου... παράπονο που δεν κράτησες το μαμά look του GTi εξωτερικά, και εσωτερικά πάλι, κατά τη γνώμη μου πάντα, θα έπρεπε να είναι λίγο πιο διακριτικό, λίγο πιο... Rover. :)

Καλή συνέχεια κι ελπίζω να το τελειώσεις σύντομα και με επιτυχία!!! ;)
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
PaNoSGR
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1745
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 01, 2008 11:57 pm
Τοποθεσία: ΑΝ@βΑΣειΣ-ΚαΤαΒαΣεις
Επικοινωνία:

Re: Rover 216gsi

Δημοσίευση από PaNoSGR »

Tasos_7R έγραψε:
darkgsi έγραψε:...... βοηθεια κανεις? :help: [/list]
Αν το χες εδώ και όχι στο Αγρίνιο, πολύ ευχαρίστως να βοηθάγαμε!! :beer:

Εντυπωσιακό το project μπορώ να πω, με πολύ καλές επιλογές. Το στυλ της πολλαπλής εξαγωγής που έχεις επιλέξει (και γενικά η διάταξη του turbo kit) είναι το αγαπημένο μου!!! :up: Ποιας εταιρείας είναι???

Μοναδικό μου... παράπονο που δεν κράτησες το μαμά look του GTi εξωτερικά, και εσωτερικά πάλι, κατά τη γνώμη μου πάντα, θα έπρεπε να είναι λίγο πιο διακριτικό, λίγο πιο... Rover. :)

Καλή συνέχεια κι ελπίζω να το τελειώσεις σύντομα και με επιτυχία!!! ;)
Θα ερθω σε συμφωνια με τον τασο σε αυτα που τονισα
Εικόνα
thanos_s
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 768
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 10, 2007 12:58 am
Τοποθεσία: @@
Επικοινωνία:

Re: Rover 216gsi

Δημοσίευση από thanos_s »

Tasos-414sli έγραψε:
thanos_s έγραψε:Ξεκινας με τοσο καλες βασεις να στηνεις turbo project με Κινεζικη τουρμπινα???
οι κινεζικες δουλευουν αψογα και αξιοπιστα, ειναι 1000δοκιμασμενες σε παρα μα παρα πολλα honda τις παρεας μου.
:P :P Μετα λετε οτι βγαζουν κακο ονομα τα honda :P
ξερω και ενα πολυ καλο λαστιχο ποτισματος gardena πρασινακι, για παροχη λαδιου-νερου θα ηταν οτι πρεπει.
Εικόνα
.
kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: Rover 216gsi

Δημοσίευση από kostas200vi »

thanos_s έγραψε:
Tasos-414sli έγραψε:
thanos_s έγραψε:Ξεκινας με τοσο καλες βασεις να στηνεις turbo project με Κινεζικη τουρμπινα???
οι κινεζικες δουλευουν αψογα και αξιοπιστα, ειναι 1000δοκιμασμενες σε παρα μα παρα πολλα honda τις παρεας μου.
:P :P Μετα λετε οτι βγαζουν κακο ονομα τα honda :P
ξερω και ενα πολυ καλο λαστιχο ποτισματος gardena πρασινακι, για παροχη λαδιου-νερου θα ηταν οτι πρεπει.
Εικόνα
Τα βλέπεις .........με 300 € αξιόπιστες η κινέζικες :P :P :P και εγώ ο λ@κ@μ@ς έδωσα 1400€ και πήρα Garrett, China for ever :P :P :P
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.
thanos_s
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 768
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 10, 2007 12:58 am
Τοποθεσία: @@
Επικοινωνία:

Re: Rover 216gsi

Δημοσίευση από thanos_s »

οι κινεζικες δουλευουν αψογα και αξιοπιστα, ειναι 1000δοκιμασμενες σε παρα μα παρα πολλα honda τις παρεας μου.[/quote]
:P :P Μετα λετε οτι βγαζουν κακο ονομα τα honda :P
ξερω και ενα πολυ καλο λαστιχο ποτισματος gardena πρασινακι, για παροχη λαδιου-νερου θα ηταν οτι πρεπει.
Εικόνα[/quote]Τα βλέπεις .........με 300 € αξιόπιστες η κινέζικες :P :P :P και εγώ ο λ@κ@μ@ς έδωσα 1400€ και πήρα Garrett, China for ever :P :P :P[/quote]
:P :P :P :P :P Α ρε κοροιδο :kot:
.
Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 11:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: Rover 216gsi

Δημοσίευση από Tasos_7R »

Αν δε δοκιμάσετε κάτι πως είστε σίγουροι για την ποιότητά του?? Σίγουρα δεν θα είναι όσο αξιόπιστες όσο μια Garrett, αλλά για τα λεφτά που δίνεις μπορεί να συμφέρει καλύτερα, δηλαδή το συνολικό value for money να είναι καλύτερο.
Δε ξέρω τι μάρκα είναι η κινέζικη που χρησιμοποιεί εδώ ο φίλος (κοίταξα αλλά δεν βλέπω, τι στο καλό... στραβός είμαι?? :roll: ), αλλά για παράδειγμα για τις Holset που επίσης είναι πολύ φτηνές κινέζικες, έχω διαβάσει πολύ καλά λόγια από αρκετές εφαρμογές στο crx-uk club. Επίσης, μπορούν να ανακατασκευαστούν, όταν χρειαστεί με εντόσθια Garrett.

Παρακάτω σας παραθέτω τις εντυπώσεις ενός πολύ καλού και γνωστού Άγγλου βελτιωτή να τις διαβάσετε.

Πηγή: http://www.hondacrx.co.uk/" onclick="window.open(this.href);return false;

"Ive tuned a couple of Honda engines now using HX35's and Like most large turbo's they come from an industrial/commercial back ground.

The Z6 we tuned was a vitara build on 13psi and a safe map to start and saw around 280bhp and 212ft/lbs. When we got some timing into it, we saw just over the 300 mark and 220+ft/lbs,

The turbo impressed me considering its large size it worked well on the Z6.

However mid November i tuned a Stock B16 at circa 8psi and that was laggy as hell, 5psi around 5000rpm, we ran it to 8 psi and made circa 250bhp and just over 190ft/lbs. but we had to rev it to well over 8200rpm.

Fwiw ive been using a few of these Ebay T3/T4 turbo's on my own cars.

My Z6 turbo (stock Block) is currently making 264bhp and 205 ft/lbs on 9psi with a restrictive exhaust. im pushing for 300 from this with a new 3" system and new inlet manifold.

Full boost by 4.5k and its making boost at 2000rpm.

I paid £199 for the turbo BNIB from ebay in March 2010.

Quote:
Turbo Specification:
-Inlet Diameter: 3"
-Outlet Diameter: 2"
-Oil Inlet: 1/8 NPT
-Compressor Wheel: .57 Trim
-A/R Compressor: .50 A/R
-A/R Turbine: .63 A/R


I Tuned a customers B20 this year (non vtec) using the same turbo. 10 psi stock internalled B20 with a 6k rev limit.

245bhp@6,000rpm
281ftlbs@2900rpm 5th gear would spin the wheels it was insane.


They can be had cheaper than i paid as well, granted there not going to last as long as a new Garret or BW But for the cost they seem reliable enough for what i want and im yet to see 1 actually give up.

Ive got 1 going on a Built B18 in January which I'm expecting to see 280-300bhp from at 10psi and a good thwap of torque.

Daz"
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 11:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: Rover 216gsi

Δημοσίευση από Tasos_7R »

Αααα... και Θάνο, τα Honda καλό όνομα έχουν όχι κακό. ;)

:-D
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
darkgsi
Support member
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: Τετ Δεκ 08, 2010 10:32 am
Τοποθεσία: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Επικοινωνία:

Re: Rover 216gsi

Δημοσίευση από darkgsi »

ξερω και ενα πολυ καλο λαστιχο ποτισματος gardena πρασινακι, για παροχη λαδιου-νερου θα ηταν οτι πρεπει.
Εικόνα[/quote]
μην συγκρινης το λαστιχο ποτισματος με τα ρακορ, Εγω δεν ειπα πως αγορασα σεσουαρ για τα μαλλια για να το μετατρεψω σε τουρμπινα, πηρα μια φτηνη τουρμπινα την βελτιωσα και θα την χρησιμοποιησω για τουρμπινα... και οι Κ SERIES (ROVER) εχουν τα προβληματα τους παρολα αυτα τα αγοραζουμε τα βελτιωνουμε και γουσταρουμε...... :up:
Εικόνα
thanos_s
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 768
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 10, 2007 12:58 am
Τοποθεσία: @@
Επικοινωνία:

Re: Rover 216gsi

Δημοσίευση από thanos_s »

darkgsi έγραψε:ξερω και ενα πολυ καλο λαστιχο ποτισματος gardena πρασινακι, για παροχη λαδιου-νερου θα ηταν οτι πρεπει.
Εικόνα
μην συγκρινης το λαστιχο ποτισματος με τα ρακορ, Εγω δεν ειπα πως αγορασα σεσουαρ για τα μαλλια για να το μετατρεψω σε τουρμπινα, πηρα μια φτηνη τουρμπινα την βελτιωσα και θα την χρησιμοποιησω για τουρμπινα... και οι Κ SERIES (ROVER) εχουν τα προβληματα τους παρολα αυτα τα αγοραζουμε τα βελτιωνουμε και γουσταρουμε...... :up:[/quote]

Τα κseries εχουν προβληματα οταν δεν μπορουν να τα λυσοουν οι κατοχοι..
Οι τουρμπινες αυτες ειναι κατωτατης ποιοτητας αποδεδειγμενα...Χιλιες φορες μια μεταχειρο επισκευασμενη και δοκιμασμενη παρα αυτη που μπορει ανετα να στειλει την φτερωτη μεσα στο μοτερ...
.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Φωτογραφίες Μελών”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης