ηλεκτρικα σχεδιαγραματα
- George416
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 153
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 09, 2005 2:01 pm
- Τοποθεσία: thessaloniki
- Επικοινωνία:
ηλεκτρικα σχεδιαγραματα
γειασας που μπορω να βρω σχεδια απο την πλεξουδα του gti σχετικα με το project που ετοιμαζω?
rover 416 gti (b20b3 POWER)
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 326
- Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
- Επικοινωνία:
Re: ηλεκτρικα σχεδιαγραματα
http://hondatech.info/downloads/Auto/Manuals/Concerto/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ναι το manual του honda concerto κάνει 100%.
Αν κατεβάσεις αυτό που είναι σε html μορφή, ανοίγεις το index.html για να βρεις ότι θέλεις μέσω μενού. (το λέω για να μη ψάχνεις σαν την άδικη κατάρα μέσα σε αρχεία με ονομασίες του στιλ "6-129.pdf")
Από εκεί και πέρα για τη μετατροπή από OBD0 σε OBD1 αρκεί οποιοσδήποτε οδηγός αφορά κάποιο non vtec OBD0 honda. H Βασική πλεξούδα που αφορά το engine management δεν αλλάζει στο παραμικρό είτε μιλάμε για civic, accord, prelude... αρκεί να πρόκειται για OBD0 εποχής και με κάποιο D series μοτερ.
[edit]
Πιο συγκεκριμένα
http://wikitest.pgmfi.org/twiki/bin/vie ... sOBD0-OBD1" onclick="window.open(this.href);return false;
http://honda-tech.com/guide-and-review/ ... -obd1.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.honda-tech.com/showthread.php?t=1319235" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.honda-tech.com/showthread.php?t=2775492" onclick="window.open(this.href);return false;
Υπάρχουν και έτοιμα κιτ
http://www.xenocron.com/swapobd-harness ... c224a47189" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.boomslang.us/obd0to1.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Γενικά υπάρχουν οι άπειρες αναφορές και πάνω κάτω όλες λένε τα ιδία οπότε διαβάζεις 5-6 write up και διασταυρώνεις-εμπεδώνεις
Αρκεί να ψάξεις με keywords OBD0 pinout, OBD1 pinout και δε θα έχεις τι να πρωτοδιαβάσεις
Η ουσία είναι η ιδια είτε μιλάμε για non vtec είτε για vtec ecu. Απλά στην vtec πλεξούδα έχεις 2-3 extra καλώδια που εύκολα συμπληρώνεις. (vtec solenoid, vtec oil pressure switch, άντε και κανένας knock sensor)
Η σημαντικότερη διαφορά που πρεπει να προσεξεις.
Τα OBD1/2 εχουν saturated injectors ενω τα OBD0 εχουν peak and hold injectors.
Τα peak and hold εχουν αντισταση 1-4Ω και γι αυτο χρειάζωνται το resistor box που είναι ένα μεταλλικό κουτάκι με δυο φισες, στα δεξιά του μηχανοστασίου έτσι όπως το κοιτάς από μπροστά.
Τα saturated εχουν αντισταση 10-15Ω και δε χρειάζονται resistor box. (εννοείται συνεργαζόμενα με OBD1+ ecu. Υπάρχουν και αναφορές όπου OBD1 μπεκ δουλεύουν με OBD0 ecu χωρίς resistor box και χωρίς κάποιον injector driver. Αλλά δεν είναι κάτι σίγουρο. Δε θα έπρεπε να σε απασχολήσει αυτό όμως αφού πας σε OBD1 ecu.)
Από εκεί και πέρα όλη η υπόθεση για το management του κινητήρα γίνεται κυρίως μέσω του distributor. (αισθητήρας θέσης στροφάλου και χρονισμός ψεκασμού καυσίμου-ανάφλεξης)
Η φύσα αυτού, μαζί με τη φυσά που κουμπώνει στον εγκέφαλο, είναι το 90% της μετατροπής.
Ναι το manual του honda concerto κάνει 100%.
Αν κατεβάσεις αυτό που είναι σε html μορφή, ανοίγεις το index.html για να βρεις ότι θέλεις μέσω μενού. (το λέω για να μη ψάχνεις σαν την άδικη κατάρα μέσα σε αρχεία με ονομασίες του στιλ "6-129.pdf")
Από εκεί και πέρα για τη μετατροπή από OBD0 σε OBD1 αρκεί οποιοσδήποτε οδηγός αφορά κάποιο non vtec OBD0 honda. H Βασική πλεξούδα που αφορά το engine management δεν αλλάζει στο παραμικρό είτε μιλάμε για civic, accord, prelude... αρκεί να πρόκειται για OBD0 εποχής και με κάποιο D series μοτερ.
[edit]
Πιο συγκεκριμένα
http://wikitest.pgmfi.org/twiki/bin/vie ... sOBD0-OBD1" onclick="window.open(this.href);return false;
http://honda-tech.com/guide-and-review/ ... -obd1.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.honda-tech.com/showthread.php?t=1319235" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.honda-tech.com/showthread.php?t=2775492" onclick="window.open(this.href);return false;
Υπάρχουν και έτοιμα κιτ
http://www.xenocron.com/swapobd-harness ... c224a47189" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.boomslang.us/obd0to1.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Γενικά υπάρχουν οι άπειρες αναφορές και πάνω κάτω όλες λένε τα ιδία οπότε διαβάζεις 5-6 write up και διασταυρώνεις-εμπεδώνεις
Αρκεί να ψάξεις με keywords OBD0 pinout, OBD1 pinout και δε θα έχεις τι να πρωτοδιαβάσεις
Η ουσία είναι η ιδια είτε μιλάμε για non vtec είτε για vtec ecu. Απλά στην vtec πλεξούδα έχεις 2-3 extra καλώδια που εύκολα συμπληρώνεις. (vtec solenoid, vtec oil pressure switch, άντε και κανένας knock sensor)
Η σημαντικότερη διαφορά που πρεπει να προσεξεις.
Τα OBD1/2 εχουν saturated injectors ενω τα OBD0 εχουν peak and hold injectors.
Τα peak and hold εχουν αντισταση 1-4Ω και γι αυτο χρειάζωνται το resistor box που είναι ένα μεταλλικό κουτάκι με δυο φισες, στα δεξιά του μηχανοστασίου έτσι όπως το κοιτάς από μπροστά.
Τα saturated εχουν αντισταση 10-15Ω και δε χρειάζονται resistor box. (εννοείται συνεργαζόμενα με OBD1+ ecu. Υπάρχουν και αναφορές όπου OBD1 μπεκ δουλεύουν με OBD0 ecu χωρίς resistor box και χωρίς κάποιον injector driver. Αλλά δεν είναι κάτι σίγουρο. Δε θα έπρεπε να σε απασχολήσει αυτό όμως αφού πας σε OBD1 ecu.)
Από εκεί και πέρα όλη η υπόθεση για το management του κινητήρα γίνεται κυρίως μέσω του distributor. (αισθητήρας θέσης στροφάλου και χρονισμός ψεκασμού καυσίμου-ανάφλεξης)
Η φύσα αυτού, μαζί με τη φυσά που κουμπώνει στον εγκέφαλο, είναι το 90% της μετατροπής.
-
- Support member
- Δημοσιεύσεις: 180
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 08, 2010 10:32 am
- Τοποθεσία: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
- Επικοινωνία:
Re: ηλεκτρικα σχεδιαγραματα
Εισαι και μακρια διαφορετικα εγω εχω το manual να στο δωσω για να κανεις την δουλεια σου...George416 έγραψε:γειασας που μπορω να βρω σχεδια απο την πλεξουδα του gti σχετικα με το project που ετοιμαζω?
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 326
- Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
- Επικοινωνία:
Re: ηλεκτρικα σχεδιαγραματα
Για ποιό manual μιλάς? αν είναι να το βρούμε κι αυτό.
Υπάρχει και το Rover Rave manual αλλά δε λέει μέσα τίποτα διαφορετικό για τα Rover 200/400 με D μοτέρ, απ ότι βρίσκεις ήδη στο concerto manual που έβαλλα παραπάνω.
Έτσι κι αλλιώς κανένα workshop manual δε πρόκειται να σου πει πως να κάνεις μετατροπή από OBD0 σε OBD1.
Αλλά όπως και να χει, αν έχεις κάτι στο μυαλό σου, γράψε πως λέγεται μπας και βρεθεί.
Υπάρχει και το Rover Rave manual αλλά δε λέει μέσα τίποτα διαφορετικό για τα Rover 200/400 με D μοτέρ, απ ότι βρίσκεις ήδη στο concerto manual που έβαλλα παραπάνω.
Έτσι κι αλλιώς κανένα workshop manual δε πρόκειται να σου πει πως να κάνεις μετατροπή από OBD0 σε OBD1.
Αλλά όπως και να χει, αν έχεις κάτι στο μυαλό σου, γράψε πως λέγεται μπας και βρεθεί.
-
- Support member
- Δημοσιεύσεις: 180
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 08, 2010 10:32 am
- Τοποθεσία: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
- Επικοινωνία:
Re: ηλεκτρικα σχεδιαγραματα
Παντως οπως ειπε και ο K-mech για να κανεις την μετατροπη απο obd0 σε obd1 υπαρχουν ετοιμες πλεξουδες που απλα τις κουμπωνεις χωρις κοψε ραψε, και σου λυνουν τα χερια, διαφορετικα θελει πολυ δουλεια για να το κανεις μονο σου... αν θελεις κατι αλλο να κανεις και μπορω να βοηθησω πες μου μιας και εχω το manual
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 417
- Εγγραφή: Τετ Ιουν 15, 2005 11:29 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα, Ζωγράφου
- Επικοινωνία:
Re: ηλεκτρικα σχεδιαγραματα
K-mech έγραψε:Για ποιό manual μιλάς? αν είναι να το βρούμε κι αυτό.
darkgsi έγραψε:μιας και εχω το manual
Δεν μας έλυσες την απορία όμως
-
- Support member
- Δημοσιεύσεις: 180
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 08, 2010 10:32 am
- Τοποθεσία: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
- Επικοινωνία:
Re: ηλεκτρικα σχεδιαγραματα
Δεν καταλαβα οτι ρωταγες εμενα... εχω το manual για το rover 216 416 με d16 κινητηρες sohc & dohc
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 326
- Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
- Επικοινωνία:
Re: ηλεκτρικα σχεδιαγραματα
εχμ στην αρχική ερώτηση δεν εννοούσα για ποιο αυτοκίνητο (ειναι προφανές οτι μιλάμε για το 416 90-95), αλλά για τη προέλευση του ιδίου του manual.
workshop manual της rover? (rave) Haynes manual? ή κάτι άλλο που δε ξέρω.?
workshop manual της rover? (rave) Haynes manual? ή κάτι άλλο που δε ξέρω.?
-
- Support member
- Δημοσιεύσεις: 180
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 08, 2010 10:32 am
- Τοποθεσία: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
- Επικοινωνία:
Re: ηλεκτρικα σχεδιαγραματα
ειναι προφανές οτι εχω πολλα καμμενα εγκεφαλικα κυτταρα... Haynes manual!!!
- George416
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 153
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 09, 2005 2:01 pm
- Τοποθεσία: thessaloniki
- Επικοινωνία:
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 12 επισκέπτες