Βελτιωτικές Επεμβάσεις στο MGF οταν το γκρουπ ήταν στην Bmw

General board
Απάντηση
ALEX_MGF
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 687
Εγγραφή: Τρί Ιουν 27, 2006 11:50 pm
Τοποθεσία: Greece
Επικοινωνία:

Βελτιωτικές Επεμβάσεις στο MGF οταν το γκρουπ ήταν στην Bmw

Δημοσίευση από ALEX_MGF »

Σιγουρα η Bmw προκάλεσε μεγαλο κακο στην πορεια της MG Rover. Ειναι αναμφισβήτητο γεγονός.

Το ερώτημα μου ειναι αν αυτες οι βελτιωτικές αλλάγες που γιναν στο mK2 MGF απο το 2000 και μετά

τις ειχαν επισημάνοι οι Γερμανοι ή οι Βρετανοί?

Μήπως απο την άλλη το auto motor und sport σαν γερμανικο περιοδικο τα παρουσιάζει έτσι?

Οτι και καλα ήρθε η Bmw για να βελτιωθει το MGF?

Δεν ξέρω τι να πω.


Πειτε μοθ την γνώμη σας αν θέλετε.

Διαβάστε το άρθρο και θα καταλάβετε


ΤΕΣΤ
MGF 1.8 VVC
An Englishman
in... Germany
Έντονο βρετανικό ύφος, αλλά με βαρύ... γερμανικό "πάτημα". Το MGF 1.8 εμφανίζεται, μετά τις σύντομες διακοπές του στη βαυαρική BMW, σημαντικά ανανεωμένο και κυρίως περισσότερο ασφαλές και δυναμικό.



Mπορεί η προσπάθεια της γερμανικής BMW να προσδώσει εκ νέου κύρος και προοπτική στον καταχρεωμένο όμιλο της Rover, να έπεσε στο κενό, συμπαρασύροντας μαζί της και σημαντικά κεφάλαια από τις επενδύσεις της, παρόλα αυτά μια σειρά μοντέλων της βρετανικής εταιρείας δείχνει να βγαίνει αρκετά κερδισμένη από την όλη διαδικασία. Μεταξύ αυτών περιλαμβάνεται το MGF, που το μεσοδιάστημα της... παραμονής του στη Γερμανία, είχε την ευκαιρία να δεχθεί μια σειρά βελτιωτικών επεμβάσεων, κυρίως, στα κατασκευαστικά και μηχανικά μέρη του. Σε καμιά περίπτωση δεν μπορεί κανείς να μιλήσει για ένα εντελώς νέο αυτοκίνητο, μιας και μετά από μια σύντομη παραμονή στο εσωτερικό του, εύκολα αναγνωρίζει κανείς τις ατέλειες του -εν μέρει αμαρτωλού- παρελθόντος του. H ποιότητα της κατασκευής και του τελικού φινιρίσματος συνεχίζει να απαιτεί μια σειρά περαιτέρω βελτιώσεων, τα χειριστήρια διατηρούν μια ασάφεια στο feed back που εξασφαλίζουν, το πεντάλ του φρένου παραμένει ασαφές και με σπογγώδη αίσθηση, ενώ και η υφασμάτινη οροφή αποδεικνύεται ιδιαίτερα θορυβώδης στις υψηλές ταχύτητες. Παρ' όλα αυτά, η συνολική εικόνα του αυτοκινήτου δείχνει σημαντικά αναβαθμισμένη. Στο γεγονός αυτό συμβάλλουν αποφασιστικά οι νέες δερμάτινες επενδύσεις και κυρίως η δυνατότητα εύρεσης μιας άνετης θέσης οδήγησης, μιας και το τιμόνι είναι πλέον ρυθμιζόμενο ως προς το ύψος του, ενώ έχουν αναβαθμιστεί και τα καθίσματα. Αυτή καθ' αυτή η αίσθησή του παραμένει κάπως ελαστική, παρόλα αυτά η κατευθυντικότητα της ηλεκτροϋδραυλικά υποβοηθούμενης κρεμαγιέρας έχει αυξηθεί σημαντικά, όπως και η αμεσότητα των αντιδράσεων των τροχών στις εντολές του οδηγού. Γενικότερα, όμως, το νέο MGF έχει να επιδείξει στον τομέα του τρόπου της κίνησής του μια σημαντικά καλύτερη οδική συμπεριφορά από τον προκάτοχό του, παρά το γεγονός, ότι αρχικά μπορεί να δημιουργήσει αισθήματα ανασφάλειας, κυρίως εξ αιτίας της τάσης των τροχών του να ακολουθούν τις εγκάρσιες ανωμαλίες και τις κλίσεις του οδοστρώματος και κυρίως στην αρχή κάθε προσπάθειας για απότομη επιβράδυνση. Παράλληλα και πάνω στη στροφή η ανάρτηση δείχνει να... υποχωρεί, δημιουργώντας την αίσθηση, ότι το πίσω μέρος θα χάσει απότομα την πρόσφυσή του. Παρ'όλα αυτά, τίποτε δεν συμβαίνει: Μπαίνοντας στη στροφή το εμπρός μέρος ακολουθεί πιστά τις εντολές του οδηγού, χωρίς τάσεις υποστροφής, ενώ στη συνέχεια ο οδηγός δεν έχει παρά να διατηρήσει σταθερή την ταχύτητά του ή να επιταχύνει. Ακόμη και αν πατήσει βαθιά το γκάζι στο πάτωμα, οι πίσω τροχοί διατηρούν με τη βοήθεια των πολύ καλών ελαστικών της GoodYear πιστά την πρόσφυσή τους, ανοίγοντας ελαφρά την τροχιά τους, χωρίς όμως ο οδηγός να χρειαστεί να καταφύγει στη λύση του ανάποδου τιμονιού, ώστε να τους επαναφέρει... στην τάξη. Μπορεί το προηγούμενο 1.8 να μη μας είχε συνηθίσει σε τέτοιου είδους... δυναμικές και ευπρεπείς συμπεριφορές, τα συγκεκριμένα προβλήματα του παρελθόντος δείχνουν, όμως, να έχουν ξεπεραστεί οριστικά, κάνοντας έτσι ακόμη πιο εμφανή το ρόλο των μηχανικών της BMW στην εξέλιξη του αυτοκινήτου. Χαρακτηριστικό είναι άλλωστε το γεγονός, παρά το ότι έχει βελτιωθεί κατακόρυφα η οδική συμπεριφορά του, η αποτελεσματικότητα της ανάρτησης στην απόσβεση των ανωμαλιών παραμένει υψηλή, συμβάλλοντας έτσι στην αύξηση των επιπέδων άνεσης στο εσωτερικό. Στο γεγονός αυτό συμβάλλει φυσικά αποφασιστικά και το καλό τεχνολογικό υπόβαθρο του αυτοκινήτου, μιας και φέρει διπλά ψαλίδια και στους τέσσερις τροχούς, σε συνδυασμό με υποπλαίσιο, όπως επίσης και το αμάξωμα, του οποίου επίσης η στρεπτική ακαμψία εμφανίζεται αυξημένη. Το MGF διατηρεί την αίγλη της βρετανικής μητρικής του Rover, γεγονός που αντανακλάται στις σχεδιαστικές επιλογές του αμαξώματος, αλλά και στις πινελιές πολυτέλειας, που συναντά κανείς στον εξοπλισμό και τα υλικά του εσωτερικού και κυρίως στα νέα μέρη από αλουμίνιο στη βάση του επιλογέα, στις πόρτες και τα μαρσπιέ. Η οδήγηση με ανοικτή την οροφή αποδεικνύεται ευχάριστη, μιας και η ανάγκη χρήσης κάποιου αλεξηνέμου γίνεται εμφανής αρκετά πιο ψηλά από τα 130 χλμ./ώρα. Το άνοιγμα και κλείσιμο της οροφής γίνεται με αρκετά εύκολο τρόπο, αλλά η τοποθέτηση του προστατευτικού καλύμματός της, όταν είναι ανοικτή, είναι κάπως χρονοβόρα. Σχετικά αυξημένα εμφανίζονται και τα επίπεδα του θορύβου, που φτάνουν στο εσωτερικό από τον κινητήρα των 1,8 λίτρων, ο οποίος είναι τοποθετημένος πίσω από το θάλαμο των επιβατών, στη μέση του αμαξώματος. Πρόκειται για το γνωστό μας σύνολο των 1,8 λίτρων της σειράς Κ της Rover, το οποίο, όμως, εφοδιάζεται στην προκειμένη περίπτωση με την κυλινδροκεφαλή μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων (VVC). Το σύστημα αυτό εξασφαλίζει μια σημαντική αύξηση της ιπποδύναμης και της ροπής, όπως επίσης και ομαλότερο τρόπο απόδοσης, κυρίως, από τις 3.000 σ.α.λ. και πάνω. Κερδισμένες είναι φυσικά και οι επιδόσεις του αυτοκινήτου, οι οποίες επιτρέπουν γρηγορότερους ρυθμούς κίνησης και περισσότερο ευχάριστη παραμονή στο εσωτερικό. Από την άλλη πλευρά η λογική της διαβάθμισης των ρυθμίσεων του κιβωτίου των πέντε σχέσεων δείχνει να ακολουθεί περισσότερο τα χαρακτηριστικά ενός Grand Tourismo και λιγότερο τη σπιρτάδα μιας σπορτίφ πρότασης. Η αίσθηση του καλαίσθητου αλουμινένιου επιλογέα είναι θετική, αν και οι αλλαγές των σχέσεων με τις στροφές του κινητήρα κοντά στον κόφτη απαιτούν μερικές φορές αυξημένη δύναμη. Από την άλλη πλευρά, απαιτείται μια περίοδος προσαρμογής και για την εξοικείωση με το πεντάλ του φρένου, το οποίο υστερεί σε αίσθηση, όχι όμως και σε αποτελεσματικότητα. Δεν χωρά αμφιβολία ότι οι σύντομες... διακοπές του MGF στη Βαυαρία αποδείχθηκαν ιδιαίτερα εποικοδομητικές, πολύ δε περισσότερο αφού έχουν συνδυαστεί με μια σημαντική αύξηση στις επιδόσεις του κινητήρα των 1,8 λίτρων. Το ρόουντστερ της βρετανικής εταιρείας έχει να επιδείξει μια συνολικά αναβαθμισμένη εικόνα, η οποία ενισχύεται από την πολύ καλή οδική συμπεριφορά, αλλά και τη γενικότερα πολυτελή ατμόσφαιρα, που επικρατεί στο καλαίσθητο και όμορφο πλέον εσωτερικό. Ο πλούσιος εξοπλισμός του άλλωστε δικαιολογεί εν μέρει και τη σχετικά αυξημένη τιμή των 10.280.000 δρχ.


Πηγή: Ελληνικό Auto motor und Sport
Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Βελτιωτικές Επεμβάσεις στο MGF οταν το γκρουπ ήταν στην Bmw

Δημοσίευση από nikolas »

Δεν ξέρω συγκεκριμένα μοντέλα που βγήκαν μετά "τις επεμβάσεις" της BMW αλλά δε νομίζω ότι τα πράγματα ήταν όντως τόσο διαφορετικά σε σχέση με πριν..
Απάντηση

Επιστροφή στο “Γενικές Συζητήσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες