Μπάρα θόλων...
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1351
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
- Επικοινωνία:
Μπάρα θόλων...
Από ότι έχω παρατηρήσει το MG ZR δεν έχει και την καλύτερη στρεπτική ακαμψία. Δεν ξέρω αν έχει σχέση αλλά αν το παρκάρω με 2 ρόδες στο πεζοδρόμιο το πορτ παγκάζ δεν κλείνει εύκολα. Φυσικά τη θολόμπαρα δεν την θέλω για το πορτ παγκάζ
Εντάξη για μαμά τα ελατήρια, η ανεξάρτητη ανάρτηση και πίσω, αντιστρεπτικές εμπρός-πίσω είναι πολύ καλά όλα, αλλά θα κέρδιζα κάτι παραπάνω με τη θολόμπαρα;
Το αυτοκίνητο δεν θέλω να το κάνω κούτσουρο, γιατί έχω μπει σε μερικά που έχουν καταφέρει να στρίβουν με χίλια, αλλά όταν σου φύγει πρέπει να είσαι Βατάνεν για να το επαναφέρεις. Κοινώς δεν θέλω να χάσω και την προοδευτικότητα στο όριο.
Εντάξη για μαμά τα ελατήρια, η ανεξάρτητη ανάρτηση και πίσω, αντιστρεπτικές εμπρός-πίσω είναι πολύ καλά όλα, αλλά θα κέρδιζα κάτι παραπάνω με τη θολόμπαρα;
Το αυτοκίνητο δεν θέλω να το κάνω κούτσουρο, γιατί έχω μπει σε μερικά που έχουν καταφέρει να στρίβουν με χίλια, αλλά όταν σου φύγει πρέπει να είσαι Βατάνεν για να το επαναφέρεις. Κοινώς δεν θέλω να χάσω και την προοδευτικότητα στο όριο.
Life is too short not to...
-
- Δημοσιεύσεις: 4
- Εγγραφή: Τρί Ιαν 31, 2006 9:21 am
- Τοποθεσία: θεσ/νικη
- Επικοινωνία:
φιλε crAss
εχωντας στο δικο μου 200 μια μπαρα της ΟΜΡ το αμαξι εγινε πιο στιβαρο κυριως το μπροστινο συστημα (οπως ειναι φυσικο) αλλα μην φανταστεις καμια τεραστια διαφορα απλα το τιμονι εγινε πιο ακριβες.
Αναφορικα με το οτι ανυσηχεις αν το αμαξι γινει ''κουτσουρο'' δεν παρατηρισα καμια διαφορα.
προσοχη ομως η μπαρα πρεπει να τοποθετηθει πανω σε μηχανημα που κανει ευθυγραμμιση αλλιως υπαρχει μεγαλη πιθανοτητα να ανοιξουν (ελαφρως) οι ενωσεις (εκει που ''παταει η μπαρα και βιδωνουν τα αμορτισερ) εγινε σε εμενα!!!Κοινος να υπαρχει η ιδια ροπη και στης δυο ακρες τοση ωστε να μην αλλαξη η ευθυγραμμιση.
εχωντας στο δικο μου 200 μια μπαρα της ΟΜΡ το αμαξι εγινε πιο στιβαρο κυριως το μπροστινο συστημα (οπως ειναι φυσικο) αλλα μην φανταστεις καμια τεραστια διαφορα απλα το τιμονι εγινε πιο ακριβες.
Αναφορικα με το οτι ανυσηχεις αν το αμαξι γινει ''κουτσουρο'' δεν παρατηρισα καμια διαφορα.
προσοχη ομως η μπαρα πρεπει να τοποθετηθει πανω σε μηχανημα που κανει ευθυγραμμιση αλλιως υπαρχει μεγαλη πιθανοτητα να ανοιξουν (ελαφρως) οι ενωσεις (εκει που ''παταει η μπαρα και βιδωνουν τα αμορτισερ) εγινε σε εμενα!!!Κοινος να υπαρχει η ιδια ροπη και στης δυο ακρες τοση ωστε να μην αλλαξη η ευθυγραμμιση.
- H@L STEALTH
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 343
- Εγγραφή: Παρ Οκτ 07, 2005 1:10 pm
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- Επικοινωνία:
Α
ΜΠΑΡΕΣ ΘΟΛΩΝ Ε?ΦΙΛΕ ΓΑΜ...ΚΑ ΝΑ ΤΟ ΨΑΧΝΩ ΤΟ ΘΕΜΑ ΚΑΙ ΕΧΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΤΟ ΕΞΗΣ.ΓΙΑ ΤΟ 1400ΑΡΙ ZR ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΠΑΡΕΣ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΝΟ ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΠΑΝΕ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗΣ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΣΠΑΝΕ ΘΑ ΕΧΕΙ ΜΑΓΑΛΑ ΡΠΟΒΛΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ 1800ΑΡΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΠΟ ΜΑΡΚΑ ΜΠΑΡΕΣ ΚΑΙ ΚΑΛΑΛΗΓΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΕΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΣ ΚΑΙ ΠΙΟ ΦΤΗΝΕΣ ΛΟΓΩ ΜΑΡΚΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ.
LIVE STRONG AND WISE
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
- H@L STEALTH
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 343
- Εγγραφή: Παρ Οκτ 07, 2005 1:10 pm
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- Επικοινωνία:
a
ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΗ.ΟΠΩΣ ΘΕΣ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙΣ.ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΛΥΡΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΠΟΥ ΘΑ ΑΣΚΗΘΕΙ ΣΤΗΝ ΜΠΑΡΑ ΑΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΣΠΑΣΕΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.ΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΠΑΡΕΣ ΘΟΛΩΝ...
LIVE STRONG AND WISE
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 173
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2006 12:40 am
- Τοποθεσία: RODOS
- Επικοινωνία:
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 173
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2006 12:40 am
- Τοποθεσία: RODOS
- Επικοινωνία:
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες