Σελίδα 1 από 5

mg tf 160hp προβλημα

Δημοσιεύτηκε: Τετ Σεπ 11, 2013 2:35 pm
από panos3
παιδια καλησπερα και παλι.αντιμετωπιζω προβλημα στα ρουλεμαν των πισω τροχων.πριν 2 χρονια και 15000χλμ αλλαξα το ρουλεμαν του δεξι τροχου.πριν λιγες μερες ειχε πολυ τσογο και εφαγε και το μουαγιε κοστος 270ευρω ανταλλακτικα(ρουλεμαν-μουαγιε) και εργασια.φετος αλλαξα και του αριστερου τροχου το οποιο επισης δεν το προλαβα και εφαγε και αυτο ρουλεμαν-μουαγιε.η αληθεια ειναι οτι τρωει ζορι το αμαξι αλλα ειναι δυνατον να χαλανε τοσο ευκολα?το αμαξι εχει 65000χλμ και ειναι δευτερο χερι.επισης το αριστερο ρουλεμαν εχει αρχισει να ακουγεται παλι και εχει ελαχιστο τζογο ουτε χρονο δεν εχει κλεισει.

http://www.trade-wind.gr/index.php?page ... 57&lang=el" onclick="window.open(this.href);return false;

οι συγκεκριμενες βαλβολινες κανουν για το mgtf 160hp?
λαδια βαζω τα 10w40 elf competion και ουτε τα καιει ουτε ανεβαζουν θερμοκρασια.
να βαλω 5w40 ή δεν χρειαζετε?

ευχαριστω εκ των προτερων.

Re: mg tf 160hp προβλημα

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Σεπ 12, 2013 12:34 am
από R414
Αν εχεις pg1 απ οτι καταλαβαινω μονο mtf για σασμαν.Λαδια τα 10αρια ειναι στανταρ και ειναι οκ αν
και μπορεις να βαλεις και 5ρια οπως εγω αλλα μικρες διαφορες και πιο ακριβα βεβαια..

Re: mg tf 160hp προβλημα

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Σεπ 14, 2013 1:27 pm
από panos3
R414 έγραψε:Αν εχεις pg1 απ οτι καταλαβαινω μονο mtf για σασμαν.Λαδια τα 10αρια ειναι στανταρ και ειναι οκ αν
και μπορεις να βαλεις και 5ρια οπως εγω αλλα μικρες διαφορες και πιο ακριβα βεβαια..
γιατι ομως μονο mtf?αφου οι προδιαγραφες mtf ειναι 75w80 gl4.

Re: mg tf 160hp προβλημα

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Σεπ 14, 2013 2:22 pm
από R414
An συμφωνουν οι προδιαγραφες σε ρευστοτητες κλπ ναι πρεπει θεωρητικα να κανει και να μπορεις να το χρησιμοποιησεις,απλα σου πα mtf γιατι αυτο ειναι το προτεινομενο και δοκιμασμενο οταν εκανα και εγω αλλαγη εψαχνα να βρω συμβατες μαρκες αλλα τελικα κατεληξα σε mtf οπως μου προτεινε και ο Βωσσος και ειμαι οκ και ευχαριστημενος

Re: mg tf 160hp προβλημα

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Σεπ 14, 2013 3:23 pm
από Tasos_7R
Το MTF είναι ότι καλύτερο για αυτά τα σασμάν. Το να βάλεις κάποιο λάδι ίδιας πυκνότητας δεν είναι τόσο κακό και σίγουρα υπάρχουν και κάποια εξίσου καλά ή και λίγο καλύτερα, αλλά το MTF είναι εγγυημένα μια από τις καλύτερες επιλογές και θα έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Και θα σου πρότεινα κάθε δεύτερη αλλαγή λαδιών κινητήρα, να αλλάζεις και του σασμάν.

Re: mg tf 160hp προβλημα

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Σεπ 14, 2013 11:33 pm
από R414
Καθε 40000 km βαλβολινες εκτος κι αν εισαι μεταλλοφαγος :-D

Re: mg tf 160hp προβλημα

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Σεπ 15, 2013 12:10 pm
από panos3
ευχαριστω για τις απαντησεις.στα 50000χλμ τις αλλαξα και οντως βελτιωθηκε η αισθηση του σασμαν.

καποιος με mg tf 1.8vvc μπορει να μου πει αν του εχει βγαλει τα ρουλεμαν?

Re: mg tf 160hp προβλημα

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Σεπ 15, 2013 4:24 pm
από Rover 214!!!
Να ρωτήσω κάτι τι εννοείται όταν λέτε ότι με αυτά τα λάδια δεν σηκώνει θερμοκρασία?

Re: mg tf 160hp προβλημα

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Σεπ 15, 2013 7:37 pm
από panos3
Rover 214!!! έγραψε:Να ρωτήσω κάτι τι εννοείται όταν λέτε ότι με αυτά τα λάδια δεν σηκώνει θερμοκρασία?
οταν τρωει σκισιμο το αμαξι ή στην εθνικη δεν ανεβαζει θερμοκρασια πανω απο 120c βαθμους στα λαδια.

Re: mg tf 160hp προβλημα

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Σεπ 15, 2013 8:18 pm
από Rover 214!!!
Στα λαδια μονο η και στο καντραν?