http://hondatech.info/downloads/Auto/Manuals/Concerto/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ναι το manual του honda concerto κάνει 100%.
Αν κατεβάσεις αυτό που είναι σε html μορφή, ανοίγεις το index.html για να βρεις ότι θέλεις μέσω μενού. (το λέω για να μη ψάχνεις σαν την άδικη κατάρα μέσα σε αρχεία με ονομασίες του στιλ "6-129.pdf")
Από εκεί και πέρα για τη μετατροπή από OBD0 σε OBD1 αρκεί οποιοσδήποτε οδηγός αφορά κάποιο non vtec OBD0 honda. H Βασική πλεξούδα που αφορά το engine management δεν αλλάζει στο παραμικρό είτε μιλάμε για civic, accord, prelude... αρκεί να πρόκειται για OBD0 εποχής και με κάποιο D series μοτερ.
[edit]
Πιο συγκεκριμένα
http://wikitest.pgmfi.org/twiki/bin/vie ... sOBD0-OBD1" onclick="window.open(this.href);return false;
http://honda-tech.com/guide-and-review/ ... -obd1.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.honda-tech.com/showthread.php?t=1319235" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.honda-tech.com/showthread.php?t=2775492" onclick="window.open(this.href);return false;
Υπάρχουν και έτοιμα κιτ
http://www.xenocron.com/swapobd-harness ... c224a47189" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.boomslang.us/obd0to1.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Γενικά υπάρχουν οι άπειρες αναφορές και πάνω κάτω όλες λένε τα ιδία οπότε διαβάζεις 5-6 write up και διασταυρώνεις-εμπεδώνεις
Αρκεί να ψάξεις με keywords OBD0 pinout, OBD1 pinout και δε θα έχεις τι να πρωτοδιαβάσεις
Η ουσία είναι η ιδια είτε μιλάμε για non vtec είτε για vtec ecu. Απλά στην vtec πλεξούδα έχεις 2-3 extra καλώδια που εύκολα συμπληρώνεις. (vtec solenoid, vtec oil pressure switch, άντε και κανένας knock sensor)
Η σημαντικότερη διαφορά που πρεπει να προσεξεις.
Τα OBD1/2 εχουν saturated injectors ενω τα OBD0 εχουν peak and hold injectors.
Τα peak and hold εχουν αντισταση 1-4Ω και γι αυτο χρειάζωνται το resistor box που είναι ένα μεταλλικό κουτάκι με δυο φισες, στα δεξιά του μηχανοστασίου έτσι όπως το κοιτάς από μπροστά.
Τα saturated εχουν αντισταση 10-15Ω και δε χρειάζονται resistor box. (εννοείται συνεργαζόμενα με OBD1+ ecu. Υπάρχουν και αναφορές όπου OBD1 μπεκ δουλεύουν με OBD0 ecu χωρίς resistor box και χωρίς κάποιον injector driver. Αλλά δεν είναι κάτι σίγουρο. Δε θα έπρεπε να σε απασχολήσει αυτό όμως αφού πας σε OBD1 ecu.)
Από εκεί και πέρα όλη η υπόθεση για το management του κινητήρα γίνεται κυρίως μέσω του distributor. (αισθητήρας θέσης στροφάλου και χρονισμός ψεκασμού καυσίμου-ανάφλεξης)
Η φύσα αυτού, μαζί με τη φυσά που κουμπώνει στον εγκέφαλο, είναι το 90% της μετατροπής.